با این مواد غذایی احتمال باردار شدن افزایش می یابد

با این مواد غذایی احتمال باردار شدن افزایش می یابد

با این مواد غذایی احتمال باردار شدن افزایش می یابد

با این مواد غذایی احتمال باردار شدن افزایش می یابد شما با تغذیه مناسب و خوردن برخی خوراکی ها می توانید احتمال بارداری را تا حدودی بالا ببرید.

امروزه ناباروری مشکل شایعی است که یکی از عوامل موثر در آن نوع تغذیه و کمبود مواد مغذی است البته بیماری‌های زنان و نداشتن تعادل هورمونی هم در این زمینه دخیل هستند.

در ادامه به چند ماده غذایی می‌پردازیم که علاوه بر کاهش احتمال ناباروری، دیگر مشکلات هورمونی را هم در خانم‌ها رفع می‌کند.

با این مواد غذایی احتمال باردار شدن افزایش می یابد

مواد مغذی در باردار شدن

 در دکتر هاریکا مواد مغذی در باردار شدن زنان و زایمان , با این مواد غذایی احتمال باردار شدن افزایش می یابد  زمانی که می‌خواهید برای بارداری اقدام کنید بدن شما نیاز شدیدی به مواد مغذی پیدا می‌کند و در صورت نرسیدن این مواد دچار سوء تغذیه خواهید شد به همین دلیل باید از مواد غذایی حاوی فیبر، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی استفاده کنید تا نیاز بدن برای آمادگی بارداری تامین شود.

کربوهیدرات‌های سالم

کربوهیدرات‌ها همیشه مضر نیستند و نوع خوب آن‌ها در سیب زمینی، سیب، نخود، موز، انبه، میوه‌ها و حبوبات وجود دارد و به عملکرد طبیعی بدن کمک می‌کند که بهتر است از مصرف کربوهیدرات‌هایی که دارای شکر و مواد مصنوعی هستند، پرهیز کنید.

 چربی‌های سالم

بدن زنان باردار به چربی‌های سالم نیاز دارد که می‌توان  آن ها را در چربی‌های اشباع شده پیدا کرد این چربی‌ها به کاهش بیماری‌های قلبی و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و جریان خون را در رحم افزایش می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به روغن نارگیل، روغن زیتون، کره و روغن انواع دانه‌های روغنی اشاره کرد.

سبزیجات در احتمال باردار شدن

زمانی که می‌خواهید باردارشوید مصرف سبزیجات بسیار مهم است برای مثال سبزیجات برگ تیره رنگ مثل اسفناج و کلم بروکلی به دلیل آن‌ که سرشار از اسید فولیک است به بهبود تخمک گذاری کمک می‌کند همچنین سیب زمینی شیرین هم ترکیباتی دارد که باعث بهبود باروری می‌شود.

 

→ خواندن مطلب قبلی

کارهای مهمی که باید قبل از باردار شدن انجام دهید

خواندن مطلب بعدی ←

راه‌های از بین بردن خط لبخند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *