عمل بینی طبیعی زنانه

عمل بینی طبیعی زنانه

بزرگ‌ترین مشکل در درخواست عمل بینی طبیعی زنانه دارند این است که آنها انتظاراتی که از فرم بینی طبیعی دارند بیشتر از اصول یک بینی طبیعی است.  عمل بینی طبیعی زنانه عملی است که در آن پل بینی صاف می شود و زاویه خاصی به خود نمی گیرد.

پس استاندارد خاصی برای عمل بینی طبیعی زنانه وجود ندارد و فقط این مسئله است  که  چه بینی ای برای چه صورتی مناسب است.

بیماران وقتی می خواهند عمل بینی طبیعی زنانه انجام دهند  واقعاً چه چیزی را می خواهند؟ دکتر حمیدرضا راستی در این زمینه می گوید که کلید این است که عمل بینی را انجام دهید که برای آن فرد و صورت فرد مناسب است. واقعاً هیچ چیزی وجود ندارد که بتوان آن را به عنوان بهترین بینی، یا طبیعی ترین بینی، یا استاندارد طلایی جراحی های بینی در نظر گرفت. همه چیز در مورد داشتن بهترین نتایج جراحی بینی و طبیعی ترین ظاهر بینی در ارتباط با شماست.

 

چگونه عمل بینی طبیعی زنانه را انجام دهید؟

اولین تصمیم مهمی که می توانید برای پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران و عمل بینی طبیعی زنانه بگیرید، انتخاب جراح مناسب است. این تصمیم را نمی توان تنها بر اساس آموزش، جوایز، سال ها تجربه پزشک اتخاذ کرد. در حالی که عواملی مانند تعداد موارد و کیفیت آموزش پزشک می توانند شاخص های مهمی باشند، به یاد داشته باشید که جراحی زیبایی بینی به همان اندازه که در مورد علم است، هنر نیز نیاز دارد.

انتخاب یک جراح با چشم هنری که با نیاز های شما مطابقت داشته باشد، مستلزم دیدن گالری عکس های قبل و بعد جراح است. از طرف دیگر، اگر تعداد زیادی از نمونه قبل و بعد از آن جراح را دوست ندارید، این جراح مناسب شما نیست.

صرف نظر از این که آن جراح قول “طبیعی ترین بینی را که می توانید تصور کنید” را می دهد یا خیر بر اساس این قول تصمیم نگیرید. پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی در تهران امری است که نیاز به تداوم و تحقیقات دارد.

 

ساختار عمل بینی طبیعی زنانه

وقتی مردم به آنچه از عمل بینی می خواهند فکر می کنند، طبیعتاً به زیبایی آن فکر می کنند. اما در مورد ساختار جراحی بینی چطور؟  دلیل آن این است که اگر جراحی زیبایی بینی در ابتدا عالی به نظر می رسد، اما فاقد ساختاری برای ماندگاری در طی سالها است، ممکن است به سرعت تغییرات مثبتی را که در بینی خود مشاهده می کنید از دست بدهید.

این منجر به این می شود که ساختار بینی تخریب شده و فرم و ظاهر خود را از دست بدهد و نیاز به جراحی بینی ترمیمی پیدا کنید. اگر رینوپلاستی بینی را کوچک‌تر کند، اما اهمی ساختار داخلی برای حمایت از این بینی کوچک‌تر جدید را در نظر نگیرد، بینی شروع به فرو ریختن می‌کند. یک جراحی بینی خوب باید بینی را به شکلی جراحی کند تا یک نتیجه خوب همیشگی به شما بدهد تا یک نتیجه عالی ولی موقتی.

شما احتمالاً علائم مشخصی از جراحی زیبایی بینی را دیده اید که از نظر ساختاری درست انجام نشده است. نمونه‌های زیادی از افراد مشهوری وجود دارد که عمل‌های زیبایی بینی انجام داده‌اند، اما اکنون به دلیل عدم پشتیبانی از ساختار جدید بینی، بینی‌هایشان را نیشگون گرفته‌اند.

زمانی که دکتر حمیدرضا راستی عمل زیبایی بینی را انجام می دهد، اطمینان حاصل می کند که برای ایجاد یک ساختار قوی و بادوام برای بهبود عملکرد بینی شما، زمان می گذارد. این کار به بینی اجازه می دهد تا سال ها پس از جراحی ظاهر خوب و طبیعی خود را حفظ کند.

 

عناصر عمل بینی طبیعی زنانه

دیدگاه هنری جراح که با دیدگاه شما نسبت به بینی مناسب برای شما ممکن است متفاوت باشد، مهم ترین عامل در انجام یک عمل زیبایی بینی است که بینی در تقابل کامل با صورت شما باشد.  با جراح خود راحت باشید و نیاز های خود را به او بگویید در عی حال نظرات جراح را نیز بشنوید تا بتوانید بهترین تصمیم بگیرید.

ابعاد صورت: شما باید به ابعاد صورت خود نیز دقت کنید. یک بینی بسیار کوچک روی یک صورت پهن اصلا ظاهر زیبایی ندارد و همینطور بالعکس روی یک صورت قلمی و نازک یک بینی پهن زیبا نیست و باید از عرض بینی شما کاسته شود.

روابط بینی و صورت: وقتی در مورد روابط درون صورت صحبت می کنیم، در مورد عواملی مانند اندازه یک عضو نسبت به اندازه اعضای دیگر صورت صحبت می کنیم. ما همچنین در مورد زوایایی مانند زاویه پل بینی، زاویه بین بینی و لب، و برجستگی و چرخش نوک بینی صحبت می کنیم. اینها عواملی هستند که دکتر حمیدرضا راستی در آنها متخصص است و از آنها برای ایجاد جراحی زیبایی بینی که برای صورت و ترجیحات شما بهترین است استفاده می کند.

با توجه به آمار بیمارات دکتر حمیدرضا راستی یکی از بهترین جراح بینی غضروفی در تهران هستند.

قسمت‌هایی از بینی: در اینجا اصطلاحات مختلفی وجود دارد که با صحبت‌های جراح در مورد جراحی زیبایی بینی با شما آشنا خواهید شد:

کلوملا. کلوملا قطعه ای از بافت در پایین بینی است که دو سوراخ بینی شما را از هم جدا می کند. تا حدی از نوک بینی حمایت می کند. یک برش از طریق کلوملا در رینوپلاستی باز وجود دارد که به جراح دسترسی بهتری برای ایجاد بهترین ساختار داخلی بینی می دهد.

رادیکس. رادیکس جایی است که ساختار استخوان بینی شما به پیشانی شما متصل می شود. تقریباً با مژه های چشم شما عم راستا می شوند.

پل بینی: پل بینی را می توان سپتوم بینی شما نیز نامید. در سپتوم بینی هم غضروف و هم استخوان وجود دارد.

نوک بینی

طاق بینی. یک سوم بالایی بینی شما به طور کلی قوس بینی در آن قسمت وجود دارد.

رینگ های آلار. این عبارت دیگری برای لبه های بینی است.

آیا می‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم که نوک بینی شما باید در چه زاویه‌ای باشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد؟ آیا می توان نسبت دقیق بین ارتفاع و عرض بینی  را به شما ارائه داد؟ قطعا نه. در حالی که این عناصر تصمیمات جراح را تعیین می‌کنند، هیچ پاسخ ثابتی در مورد اینکه چه چیزی یک عمل زیبایی بینی عالی را می‌سازد یا چه چیزی طبیعی‌ترین عمل بینی را ایجاد می‌کند، وجود ندارد.

زمانی که دکتر عمل بینی طبیعی زنانه را انجام می دهد، عناصر بالینی بینی را می گیرد و از تعادل و هماهنگی آنها با یکدیگر و با بقیه قسمت های صورت شما اطمینان حاصل می کند. عناصر پزشکی فوق العاده مهمی برای یک جراحی بینی موفق وجود دارد، اما عناصر سبکی حیاتی نیز برای زیبایی هر جراح وجود دارد.

 

به نفع شماست که گالری عکس های قبل/بعد جراح را با دقت مطالعه کنید تا مطمئن شوید که نتایج با نیاز های شما هماهنگی دارد یا خیر. با توجه به آمار بیمارات دکتر حمیدرضا راستی یکی از بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران هستند.

اگر مایل به انجام عمل بینی طبیعی زنانه هستید که ظاهری طبیعی برای شما به ارمغان می آورد، خوشحال می شویم که برای مشاوره بین شما و دکتر حمیدرضا راستی برنامه ریزی کنیم حتما به سایت ایشان سر بزنید. او خوشحال خواهد شد که به شما در مورد اینکه چگونه نتایج جراحی زیبایی بینی می تواند به زیباتر شدن هارمونی صورت شما خواهد شد کمک کند.

→ خواندن مطلب قبلی

علائم hpv در زنان چیست؟

خواندن مطلب بعدی ←

مشکلات پوستی ناشی از بیماری های اعصاب+نکات مهم و روش درمان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *