ایمپلنت کره ای مگاژن

امروزه ایمپلنت انتخاب اول افراد برای جایگزین دندان از دست رفته می باشد و از همین رو برند های مختلفی به تولید ایمپلنت دندان می پردازند. یکی از این برند های با کیفیت و محبوب، ایمپلنت کره ای مگاژن می باشد. در این مقاله به بررسی می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست ؟

از زمان های دور تا به امروز انسان ها به دلایل متعدد دندان های خود را از دست می دادند و این موضوع مشکلات زیادی را با خود به همراه می آورد، این مشکلات از قبیل کاهش اعتماد به نفس برای لبخند زدن، اختلال در طرح لبخند، اختلال در غذا خوردن و جویدن و همچنین ایجاد مشکل در حرف زدن می باشد.
بیشتر بخوانید » ایمپلنت دندان چیست ؟
از همین جهت از زمان های دور تا به امروز روش های زیادی برای درمان بی دندانی ارائه شده است، هر چند هر کدام از این روش های درمانی نیز با خود مشکلاتی را به همراه می آوردند اما امروزه دیگر نیازی به داشتن دغدغه در باره درمان بی دندانی نیست زیرا با ارائه شدن روش درمانی ترمیمی ایمپلنت دندان تمامی مشکلات بی دندانی از بین رفته است.

این روش درمانی بر خلاف پروتز های مصنوعی ثابت می باشد و همچنین علاوه بر ترمیم تاج دندان عملکرد ریشه دندان را ترمیم می کند. زیرا در این روش درمانی پایه ایمپلنت را همانند ریشه دندان درون استخوان فک قرار می دهند و این پایه ایمپلنت مانع از کاهش تراکم استخوان فک می شود.
از این جهت که استخوان فک رشد کرده و با پایه ایمپلنت جوش می خورد تا پایه ایمپلنت بتواند تاج دندان را مستحکم و ثابت نگه دارد.  این درمان تحت یک عمل جراحی تهاجمی انجام می شود و دارای تجهیزات بسیاری می باشد که همچنین امروزه این درمان دارای محبوبیت بسیاری شده است بخش عمده ای از صنعت دندان پزشکی را به خود اختصاص داده و برند های زیادی در کشور های مختلف در سراسر جهان مشغول پژوهش و تولید در این صنعت دندان پزشکی می باشند.
از کشور های معتبر تولید کننده ایمپلنت دندان می توان به کره اشاره کرد که برند های معتبری در آن مشغول تولید ایمپلنت های با کیفیت هستند و یکی از این برند ها که محصولات با کیفیتی را عرضه می نماید برند مگاژن می باشد.

ایمپلنت دندان کره ای برند مگاژن

این برند در سال ۲۰۰۲ در کشور کره فعالیت خود را شروع کرده است، دارای تائیدیه FDA  و تائیدیه CE  می باشد. ایمپلنت های تولید شده توسط این برند دارای کیفیت بالایی می باشند و از همین جهت به بررسی محصولات این برند در این مقاله پرداخته ایم.
بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت دندان 1402
محصولات برند مگاژن
شرکت مگاژن یکی از تولید کننده های بزرگ و با کیفیت ایمپلنت در کره می باشد. درمان ایمپلنت نیازمند بخش بزرگی از تجهیزات و وسایل مرتبط با این درمان می باشد. از طرفی نیز هر شرکت ایمپلنت سازی باید فیکسچر های متفاوتی را با ویژگی های متفاوت طراحی و تولید کند تا بتواند بخش بیشتری از بیماران را که نیاز به این درمان دارند، تحت پوشش قرار دهد.
همان طور که به این موضوع اشاره کردیم درمان ایمپلنت دندان نیازمند بخش وسیعی از تجهیزات می باشد که برخی از این تجهیزات توسط برند ها طراحی و‌ تولید می شوند  و ما در این مقاله قصد بررسی محصولاتی را داریم که توسط برند مگاژن تولید می شوند.

انواع ایمپلنت کره ای مگاژن

در ابتدایی ترین بخش باید به بررسی فیکسچر های تولید شده توسط این برند بپردازیم که از مهم ترین بخش های درمان نیز محسوب می شود. بخش بزرگی از موفقیت درمان ایمپلنت به کیفیت و ویژگی های مورد استفاده در فیکسچر ها مربوط می شود زیرا فیکسچر ها درون استخوان فک قرار می گیرند و باید با این استخوان جوش بخورند به همین دلیل روند درمان تا حد زیادی بستگی به فیکسچر ها دارد.

از همین جهت برند های تولید کننده ایمپلنت بخش عمده ای از وقت خود را صرف طراحی و تولید فیکسچر می کنند تا بیمار از درمان بهتر و طول عمر بیشتری بهره مند شود. فیکسچر های برند مگاژن از قبیل زیر می باشند:
Any ridge – palatal – anyone – mini

Palatal

یکی از فیکسچر های تولید شده توسط برند مگاژن می باشد که پیش از بررسی ویژگی های این محصول که مختص خود آن می باشد باید به بررسی این خصوصیات بپردازیم که پالاتال چیست؟
دندان های انسان دارای سطوح متفاوتی هستند که به سطوح داخلی دندان یا همان قسمتی که  مجاور زبان و کام می باشد در فک بالا پالاتال و در فک پایین لینگوال می گویند. احتمالا با توضیح بالا متوجه شده اید که فیکسچر های  Palatal  مخصوص به فک بالا می باشند.
اکنون که شما را با مفهوم پالاتال آشنا کرده ایم می  توانیم ویژگی های این فیکسچر را برای شما بیان کنیم، مستحکم کردن دنچر های فک بالا از ویژگی های این فیکسچر می باشد.

ایمپلنت any ridge مگاژن

انی ریج از دیگر فیکسچر های برند ایمپلنت سازی مگاژن می باشد که دارای ویژگی های مختص به خود می باشد. فیکسچر ها Any Ridge  بر اساس الهام گرفتن از بیولوژیک طراحی و ساخته شده اند و دارای ویژگی های مختص خود می باشند. در این قسمت به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.
فیکسچر های انی ریج راه های درمانی موثری را ارائه می دهند. این فیکسچر ها را میتوان برای درمان های فوری مورد استفاده قرار داد و دلیل این امر قابلیت پیش بینی روند درمان و ثبات اولیه این فیکسچر ها می باشد. ویژگی های فیکسچر انی ریج از قبیل زیر می باشند:
باز گشت زیبایی به دهان و دندان – درصد موفقیت بالای درمان – ثبات بالا

چرا ایمپلنت کره ای مگاژن؟

از اصلی ترین سوال ها که به تعداد زیاد مطرح می شود این است که چرا باید از برند مگاژن کره استفاده کنیم؟ باید برای جواب دادن سوال بیماران را مورد بررسی قرار داد که به چند دسته تقسیم شوند و بزرگ ترین دلیل این چند دستگی شرایط مالی بیماران می باشد. بیشتر افراد جامعه ما به دنبال ایمپلنت های اقتصادی می باشند که در این دسته بیشتر ایمپلنت ها، کره ای هستند.
اما همان طور که به آن اشاره نمودیم تمام ایمپلنت های کره ای دارای کیفیت مناسب نیستند. ایمپلنت های تولید شده توسط برن مگاژن با کیفیت می باشند و ایمپلنت های آن دارای قیمت مناسبی نسبت به کیفیتشان می باشند. اگر بخواهیم نقاط قوت شرکت ایمپلنت مگاژن را بررسی کنیم که می توانند باعث انتخاب ایمپلنت های این شرکت توسط شما شوند. این نقاط قوت به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت مناسب نسبت به قیمت ایمپلنت مگاژن
  • ارزش خرید بالای این محصولات در مقابل خدمات پس از فروش

همچنین در نظر داشته باشید که درصد موفقیت درمان در این روش با استفاده از ایمپلنت های مگاژن تا میزان زیادی مختص مهارت و توانایی دندان پزشک می باشد و هر چه میزان توانایی و مهارت دندان پزشک بیشتر باشد طول درمان را کاهش می دهد و این امر میزان موفقیت درمان و عمر آن را افزایش می دهد.  البته نا گفته نماند میزان مراقبت و رعایت بهداشت دهان و دندان از طرف بیمار نیز به موفقیت و طول عمر ایمپلنت دندان بسیار کمک می کند.
منبع » megagen

→ خواندن مطلب قبلی

اهمیت چکاپ کامل زنان در شناخت بیماری سرطان دهانه رحم

خواندن مطلب بعدی ←

شاک ویوتراپی و مزایای آن چیست؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *