روند ابتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی سینوسی است

روند ابتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی سینوسی است

به گزارش دکتر هاریکا در اخبار کرونا محتوای روند ابتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی سینوسی است به گزارش خبر هاریکا، جواد حسینی اظهار کرد: روند ابتلاء به بیماری کرونا سینوسی است و در برخی از روزها کاهشی و در برخی روزها نیز افزایشی است و در این راستا استفاده از ماسک و دریافت دزهای یادآور نقش تعیین کننده‌ای در میزان بدحالی بیماران دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۱۱ درصد تست‌های بیماران بستری و ۹ درصد تست‌های بیماران سرپایی مثبت اعلام شده است، بیان کرد: روز گذشته ۷۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان کوهسرخ تنها شهرستان قرمز رنگ به لحاظ میزان ابتلاء به بیماری کووید است، گفت: ۶ شهرستان آبی رنگ و مابقی شهرستان‌های استان خراسان رضوی زرد رنگ هستند که شهر مشهد نیز در شرایط زرد به لحاظ میزان ابتلاء به کرونا قرار دارد.
حسینی تاکید کرد: استفاده مستمر از ماسک و دریافت دز یادآور در کاهش خطرات ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا نقش تعیین کننده‌ای دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۱۹۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

دکتر هاریکا بهترین مجله سلامت در ایران ,  روند ابتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی سینوسی است – دکتر هاریکا

2023-04-06 14:40:14

→ خواندن مطلب قبلی

روند صعودی ابتلا به کرونا در قزوین

خواندن مطلب بعدی ←

فوت ۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در هرمزگان