تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است

تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است

به گزارش دکتر هاریکا در اخبار بیماری ها و درمان محتوای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است به گزارش خبرنگار هاریکا، علیرضا زالی ظهر یکشنبه در حاشیه در این آئین افتتاح دو خانه بهداشت روستایی در ورامین با تقدیر از تلاش‌های دولت در تأمین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، امروز شاهدیم که زیرساخت‌های این حوزه به ویژه در مناطق روستایی از رشد کمی و کیفی لازم برخوردار شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه‌های درمانی در حوزه جنوب شرق تهران، تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است و تلاش می‌شود تا با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و سرعت بخشیدن به روند اجرایی، کمبودهای موجود برطرف شود که این دو خانه بهداشت نمونه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: روند اجرای بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز با جدیت در حال پیگیری است که قطعاً با تکمیل آن بخش مهمی از نیازهای این بخش از استان تهران رفع می‌گردد.
بر اساس این گزارش، ظهر یکشنبه دو خانه بهداشتی روستایی «خالدآباد _ آبباریک» با مساحت ۱۰۰ متر و روستای «قلعه خواجه» به مساحت ۱۰۰ متر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در ورامین افتتاح شد.

دکتر هاریکا بهترین مجله سلامت در ایران ,  تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است – دکتر هاریکا

2024-04-21 21:58:12

→ خواندن مطلب قبلی

ارایه جدیدترین دستاوردهای درمان سرطان های دستگاه ادراری

خواندن مطلب بعدی ←

مهم ترین عوامل کاهش موالید/ از سبک زندگی تا مشکلات ژنتیکی