برای شروع بدنسازی چه مکملی استفاده کنیم؟

داروخانه صبا: امروزه بسیاری از جوانان به بدنسازی روی آورده‌اند. علاوه بر انجام تمرینات ورزشی، بدنسازان باید مکمل نیز مصرف کنند. اگر به عنوان ورزشکار می‌خواهید بدن‌تان زودتر خوش فرم شود، باید مصرف مکمل‌ها را در برنامه‌تان قرار دهید.

به منظور شروع بدنسازی می‌توانید از مکمل‌های مفید برای عضله‌سازی استفاده کنید. مکمل‌های بدنسازی را می‌توانید از طریق داروخانه صبا به صورت آنلاین تهیه کنید. از معروف‌ترین مکمل‌های بدنسازی برای خرید می‌توان به پروتئین وی و یا گینر اشاره کرد که شما می‌توانید برای تهیه اصل این دو مکمل با قیمت مناسب و ارزان به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه نمایید

این مکمل به دلیل داشتن ترکیبات مفید در بدنسازی و عضله‌سازی نقش مؤثری دارد. بدنسازان می­توانند خرید هر یک از مکمل­های بدنسازی را برای بهبود عملکرد ورزشی و عضله سازی در برنامه خود قرار دهند. انواع مکمل­های قابل استفاده در باشگاه­های بدنسازی در داروخانه صبا به فروش می­رسد.

 

بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان

آیا به دنبال بهترین مکمل بدنسازی گینر هستید؟ در این بخش، شما را با بهترین مکمل‌های بدنسازی بیشتر آشنا می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به شرایط بدنی خود، هر یک از این مکمل‌ها را تهیه کنید. این مکمل‌ها عبارتند از:

مکمل بدنسازی گینر

گینر، مکمل مفید بدنسازی می‌باشد که از کربوهیدرات تشکیل شده است. این مکمل حاوی ۵۰ پروتئین و کربوهیدرات به میزان مساوی است. مکمل گینر دارای ترکیباتی مانند ال والین و ال ایزولوسین می‌باشد. سنتز این ترکیبات در بدن باعث رشد و تقویت عضلات می‌شود. پودر گلد گینر دارای کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین است. به همین دلیل، مصرف به اندازه و در حد اعتدال پودر گینر می‌تواند برای بدنسازان مفید باشد.

مکمل بدنسازی پروتئین وی

پروتئین وی از بهترین مکمل‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. ارزش غذایی این مکمل بسیار زیاد است. مکمل بدنسازی پروتئین وی به دلیل داشتن آمینواسید‌های مهم، در افزایش قدرت عضلانی نقش مؤثری دارد. بدنسازان می‌توانند با مصرف این مکمل، عضلات خود را تقویت و قدرت بدنی‌شان را نیز افزایش دهند. مصرف پروتئین وی می‌تواند چربی‌های بدن را تا حد زیادی از بین ببرد تا به اندامی ‌ایده‌آل دست پیدا کنید.

مکمل­های بدنسازی

پروتئین وی کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز شده از انواع پروتئین وی هستند. هر یک از انواع مکمل‌های پروتئینی دارای مزایایی هستند. در صورت نیاز به جذب پروتئین‌های بیشتر، مصرف پروتئین وی هیدرولیز شده و ایزوله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
مصرف این مکمل با مزایای زیادی همراه است. از مزایای پروتئین وی می‌توان به رشد بهتر عضلات، کاهش میزان فشارخون، افزایش احساس سیری و دستیابی به اندام‌ ایده‌آل اشاره کرد.

مصرف مکمل‌هایی از قبیل پروتئین وی می‌تواند میزان سوخت و ساخت بدن را افزایش دهد و به حفظ توده عضلانی در بدنسازان کمک کند. اگر جزو ورزشکارانی هستید که وقت اضافی برای تهیه غذا‌های پروتئینی ندارید، به شما خرید این مکمل کاربردی برای بدنسازی را پیشنهاد می‌کنیم.

مکمل بدنسازی پروتئین وی، به راحتی جذب بدن می‌شود. معمولاً توصیه می‌شود که ورزشکاران قبل از تصمیم به شروع تمرینات ورزشی، این مکمل را مصرف کنند. بعد از تمرینات ورزشی و قبل از خواب نیز بازه زمانی مناسبی برای مصرف مکمل پروتئین وی است.
قیمت این مکمل به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. برند مکمل، شرکت تولید‌کننده و حجم محصول جزو فاکتور‌های تأثیر‌گذار بر قیمت پروتئین وی به شمار می­آیند.

مکمل‌های پروتئین وی تولید شده توسط برند‌های ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی با قیمت مناسب‌تری فروخته می‌شوند. به علاوه، مکمل‌های تقلبی در مقایسه با مکمل‌های اصلی دارای قیمت کمتری هستند. هنگام خرید مکمل به اصل و تقلبی بودن محصول توجه داشته باشید.

مکمل­ برای بدنسازان

مکمل امگا ۳

امگا ۳، یکی از مکمل‌های مفید بدنسازی است که در تقویت مفاصل و عضلات نقش مهمی دارد. مصرف این مکمل باعث بهبود دامنه حرکتی بدنسازان می‌شود. از مزایای مکمل امگا ۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش درد عضلات
  • عملکرد ورزشی بهتر
  • افزایش سلامت عضلات
  • چربی سوزی بیشتر
  • افزایش توده و قدرت عضلانی

مکمل BCAA

یکی از مکمل‌های دیگر که در بهبود پروتئین‌سازی بدن عضلات نقش مؤثری دارد، مکمل BCAA است. این مکمل را باید زیر نظر متخصص مصرف کنید. بعد از انجام تمرینات شدید، مصرف مکمل BCAA پیشنهاد می‌شود که منجر به ریکاوری عضلات خواهد شد. متخصصانی که از مکمل BCAA استفاده می‌کنند، عملکرد ورزشی بهترین نیز خواهند داشت. مصرف BCAA مانع از تحلیل رفتن عضلات نیز می‌شود.

مکمل بدنسازی کربوهیدرات

یکی از منابع اصلی تأمین‌کننده انرژی بدن ورزشکاران، مکمل کربوهیدرات است. این مکمل در تنظیم سوخت و ساز بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. مکمل‌های حاوی کربوهیدرات را باید قبل از تمرین مصرف کنید تا برای انجام تمرینات دارای انرژی و قدرت بیشتری باشید.

از مزایای مکمل کربوهیدرات می‌توان به افزایش انرژی بدن، عضله‌سازی و افزایش حجم عضلات اشاره کرد. پس به عنوان ورزشکار می­توانید مکمل­های دارای کربوهیدرات را مصرف کنید.

مکمل بدنسازی کراتین

یکی از مکمل‌های کاربردی برای بدنسازان، مکمل کراتین است. این مکمل به افزایش سطح انرژی در بدن‌تان کمک زیادی می‌کند. مکمل‌های کراتینی منجر به افزایش احتباس آب در عضلات و افزایش انرژی بدن می‌شود.

چرا باید انواع مکمل بدنسازی مصرف کرد؟

بدنسازان به دلایل مختلف تصمیم می‌گیرند که مکمل­های متفاوت مصرف کنند. هنگام تصمیم به شروع بدنسازی باید مکمل‌های ورزشی را از قبل تهیه کنید. به دلایل زیر به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر یک از مکمل‌های بدنسازی را مصرف کنید. این دلایل عبارتند از:

  • یکی از دلایل نیاز به مصرف مکمل، افزایش توده عضلانی است.
  • تنظیم میزان متابولیسم بدن یکی دیگر از دلایل نیاز به مصرف مکمل­های بدنسازی است.
  • اگر به فکر تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن­تان هستید، می­توانید از مکمل­های بدنسازی استفاده کنید.
  • برخی از افراد برای افزایش وزن، سراغ مصرف مکمل بدنسازی می­روند.
  • بهبود قدرت عضلات یکی دیگر از دلایل افراد برای مصرف مکمل است.
  • بدنسازان می­توانند با مصرف مکمل، تولید انرژِی را در بدن خود افزایش دهند.
  • از دیگر دلایل مصرف مکمل می­توان به بهبود عملکرد ورزشی اشاره کرد.

خرید مکمل برای بدنسازی

خرید بهترین مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین صبا

اگر قصد تغییر در فرم بدن و عضله‌سازی را دارید، به شما خرید مکمل‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. مکمل‌های بدنسازی در انواع مختلف تولید می‌شوند. هر یک از انواع مکمل‌ها، کیفیت و کارایی متنوعی دارند. شما می‌توانید با اطلاع از مزایای هر یک از مکمل‌ها، نسبت به خرید مکمل مورد نیاز بدن‌تان اقدام کنید.

از انواع مکمل‌های مورد نیاز برای بدنسازی می‌توان به پروتئین وی و گینر اشاره کرد. کراتین، یکی دیگر از مکمل‌های مهم برای بدنسازی است. در صورت مصرف به اندازه این مکمل، قدرت عضلانی شما افزایش پیدا می‌کند. مصرف بیش از حد این مکمل می‌تواند منجر به بروز عوارض جانبی شود. افراد زیر ۱۸ سال نیز نباید مکمل‌های حاوی کراتین را مصرف کنند.
شما می‌توانید هر یک از مکمل‌های ورزشی و بدنسازی را از طریق داروخانه اینترنتی صبا با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. در سایت داروخانه صبا، انواع مکمل‌های بدنسازی باکیفیت به فروش می‌رسند. محصولات اصلی موجود در این داروخانه در مقایسه با نمونه‌های تقلبی بازار، قیمت بالاتر و کیفیت بیشتری دارند.

از مزایای خرید مکمل کراتین ( https://www.sabads.com/creatines ) از داروخانه آنلاین و اینرنتی صبا می‌توان به کیفیت بالای محصولات، رضایت بالای مشتریان، ارسال رایگان و ارائه مشاوره تخصصی اشاره کرد. شما می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. قبل از سفارش هر یک از مکمل­ها می‌توانید از کارشناسان مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

→ خواندن مطلب قبلی

فصد خون به روش علمی، فواید و کاربردها

خواندن مطلب بعدی ←

تزریق بوتاکس یک روش لاغری موثر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *