بازار شیرخشک در روزهای آینده آرام خواهد شد

بازار شیرخشک در روزهای آینده آرام خواهد شد

به گزارش دکتر هاریکا محتوای بازار شیرخشک در روزهای آینده آرام خواهد شد به گزارش خبر هاریکا، روز گذشته سه جلسه با شرکت‌های تولید کننده، توزیع کننده و انجمن داروسازان به منظور تسریع تولید، توزیع و عرضه شیرخشک در داروخانه‌ها و تسهیل دسترسی مردم در محل سازمان غذا و دارو برگزار شد.
در این جلسات که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، حاضران به بیان دغدغه‌های خود پرداخته و بر افزایش ظرفیت تأمین و عرضه شیرخشک در یک ماه اخیر تأکید کردند.
نمایندگان شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده و همچنین انجمن داروسازان در این نشست اعلام کردند که طی یک ماه ظرفیت تأمین شیرخشک از سوی آنها به ماهیانه هفت میلیون قوطی رسیده است.
به گفته مدیران و نمایندگان شرکت‌های تولیدی و توزیع شیرخشک و همچنین داروسازان حاضر در این نشست‌ها یکی از دغدغه‌های جدی موجود ساماندهی و واقعی سازی قیمت شیرخشک به منظور پیشگیری از قاچاق معکوس و عدم استفاده از این محصول در مصارف غیر ضروری است.
در ادامه این نشست، سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، ضمن شنیدن تمامی دغدغه‌های موجود و قدردانی از عملکرد مثبت تمامی ذی‌نفعان درگیر در ساماندهی شیرخشک، بر تسهیل دسترسی مردم و رفع نگرانی‌های آنها تأکید کرد.
وی افزود: درب‌های سازمان غذا و دارو به روی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و داروخانه‌ها باز بوده و شنونده دغدغه‌های آنها هستیم.
رئیس سازمان غذا و دارو، با تأکید بر این موضوع که سلامت مردم باید در اولویت همیشگی همه گروه‌ها، شرکت‌ها و انجمن‌ها باشد ابراز امیدواری کرد که در روزهای آتی وضعیت شیرخشک به ثبات رسیده و اشباع این محصول در بازار صورت بگیرد.

دکتر هاریکا بهترین مجله سلامت در ایران ,  بازار شیرخشک در روزهای آینده آرام خواهد شد – دکتر هاریکا

2023-12-04 18:55:42

→ خواندن مطلب قبلی

آسیب جنین در اثر تغذیه نامناسب مادر باردار

خواندن مطلب بعدی ←

اولین محموله شیرخشک های وارداتی توزیع شد