ابرو‌های زیبا و خوش‌حالت با بوتاکس

ابرو‌های زیبا و خوش‌حالت با بوتاکس

یکی از مشکلاتی که می‌تواند زیبایی کل چهره را تحت تاثیر قرار دهد، افتادگی پوست اطراف چشم به خصوص نواحی نزدیک به ابرو است. افتادگی ابرو و پلک می‌تواند دلیل ژنتیکی داشته و یا به دلیل افزایش سن و کاهش خاصیت الاستین پوست ایجاد شود. تزریق بوتاکس یک روش ساده، کم‌هزینه و در عین حال ایمن برای رفع افتادگی پلک است. در ادامه این راهنما از سایت دکتر رابط با ما همراه باشید تا با تزریق بوتاکس برای داشتن ابرو‌های زیبا و خوش‌حالت بیشتر آشنا شویم.

بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است که اغلب برای رفع چین و چروک و افتادگی‌های خفیف در قسمت‌های از پوست نواحی مختلف صورت انجام می‌شود. بوتاکس درواقع یک سم به نام سم بوتولینوم بوده که با مسدود کردن سیگنال‌‌های عصبی عضلات، باعث انبساط آن‌ها شده و به نوعی از شل شدن ماهیچه‌های محل تزریق جلوگیری می‌کند. بوتاکس پیشانی، بوتاکس  نواحی دور چشم از جمله پرکاربرد‌ترین روش برای جوانسازی و لیفت این نواحی است.

نحوه تزریق بوتاکس ابرو

همان طور که اشاره شده است، بوتاکس ابرو یک روش کاربردی و موثر برای لیفت و بالا بردن ابرو است. عضلانی که برای بالا بردن ابرو مورد تزریق بوتاکس قرار می‌گیرند، به ترتیب عضلات پروسروس و موج‌دار هستند که وظیفه خم کردن و اخم ابرو‌ها بر عهده‌شان است.

  • ماهیچه‌های موج‌دار: عضله کوچک و هرمی شکل در بالای چشم که کار اخم کردن ابرو را بر عهده دارد.
  • ماهیچه‌های پروسروس : ماهیچه وسط بین دو ابرو که وظیفه خم کردن ابرو را بر عهده داشته و استفاده زیاد از آن موجب چین عمودی بین دو ابرو می‌شود.
  • عضلاتOrbicularis oculi: عضلات اطراف چشم که مسئولیت پلک زدن را بر عهده دارند.

میزان تزریق بوتاکس بر حسب نیاز فرد و میزان افتادگی پوست و عضلات اطراف ابرو متفاوت خواهد بود. معمولا تزریق کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می‌برد که بلافاصله بعد از آن، فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد. شایان ذکر است، تزریق بوتاکس ابرو به صورت دائمی نبوده و مدت زمان پایداری این روش برای لیفت ابرو، حدود ۳ تا ۶ ماه است. در نظر داشته باشید، تزریق بوتاکس در جهت بالا بردن ابرو نه تنها باعث بهبود حالت ابرو و به نوعی خوش حالت شدن آن می‌شود، بلکه می‌تواند خط اخم وسط ابرو‌ها و افتادگی خفیف پیشانی را نیز برطرف نماید.

 

مزایا کلی انجام بوتاکس ابرو

  • رفع افتادگی ابرو و بهبود حالت چشم و افزایش زیبایی کلی چهره
  • داشتن هزینه پایین در مقایسه با دیگر روش‌ها چون روش جراحی
  • انجام آن در کمترین زمان، بدون نیاز به دوران استراحت برای فرد
  • داشتن عوارض بسیار ناچیز در مقایسه با روش‌های تهاجمی

چه کسانی نیاز به تزریق بوتاکس ابرو دارند؟

برخی از افراد به صورت ژنتیکی دارای پلک‌هایی به صورت افتاده هستند که باعث افتاده دیده شدن ابرو‌ها نیز می‌شوند. این افراد بهترین گزینه برای تزریق بوتاکس ابرو هستند که به بهبود حالت ابرو آن‌ها و در نتیجه زیبایی مضاعف چشم و چهره کمک می کنند.

با شروع دوران پیری و افزایش سن، به مرور خاصیت کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می‌کند. کلاژن یک عامل موثر برای داشتن پوست جوان، سفت و بدون شل‌شدگی است. در افراد میانسال که ترشح کلاژن با سرعت کمتری انجام می‌شود، پوست در نواحی متنوع دچار شل‌شدگی و افتادگی می‌شود. تزریق بوتاکس یک روش کاربردی برای افراد میانسالی است که از افتادگی اطراف چشم و ابرو رنج می‌برند که این روش تاثیر شگرفی برای لیفت ابرو آن‌ها خواهد داشت.

خدمات کلینیک دکتر رابط

انجام انواع تزریقات زیبایی که مستقیم با سلامت و زیبایی چهره شما در ارتباط است باید زیر نظر پزشکان متخصص و کادر مجرب انجام گیرد در این صورت انتخاب یک کلینیک استاندارد و معتبر امری بدیهی خواهد بود. کلینیک دکتر رابط  به عنوان مجهز‌ترین کلینیک زیبایی، خدمات سطح بالایی در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو به مراجعه‌کنندگان گرامی ارائه می‌دهد. بهره‌گیری از کادر مجرب با دانش تخصصی بالا، لوازم و تجهیزات بروز و پیشرفته از جمله اصول کاری این کلینیک بوده که همواره رضایت حداکثری مراجعه‌کنندگان را در پی داشته است.

→ خواندن مطلب قبلی

انجام ۵۹ عمل پیوند کبد و کلیه در تعطیلات نوروزی

خواندن مطلب بعدی ←

همه آنچه باید درباره جراحی کاهش وزن بدانیم/ احتمال بازگشت چاقی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *