وضعیت سه بیمارستان پایتخت در اولین روز سال نو

4
D988d8b6d8b9db8cd8aa d8b3d987 d8a8db8cd985d8a7d8b1d8b3d8aad8a7d986 d9bed8a7db8cd8aad8aed8aa d8afd8b1 d8a7d988d984db8cd986 d8b1d988d8b2 65fac8276d323

وضعیت سه بیمارستان پایتخت در اولین روز سال نو

به گزارش دکتر هاریکا در اخبار بیماری ها و درمان محتوای وضعیت سه بیمارستان پایتخت در اولین روز سال نو به گزارش خبر هاریکا، سعید ناطقی، در حاشیه بازدید از مرکز بهداشت جنوب تهران، گفت: در ایام نوروز برنامه مدونی در نظر گرفته شده تا از نزدیک مراکز بهداشتی و درمانی را بازدید کنیم و امروز با ستاد هدایت دانشگاه، از بیمارستان‌های شریعتی، مرکز قلب و یاس بازدید کردیم.
وی افزود: اکثر بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنان به خدمت خودشان ادامه می‌دهند و بخش‌های عادی بالای ۵۰ درصد و بخش‌های اورژانس کامل فعال هستند و در بخش‌های زنان فعالیت کامل را دارند.
ناطقی ادامه داد: تعداد تخت‌های فعال ما به اندازه استانداردهایی که وزارت بهداشت در نظر گرفته، است و در بازدید امروز ما با ازدحام بیمارها مواجه نبودیم و تعداد پرستارها نسبت به تعداد تخت‌ها مناسب و قابل‌قبول بود و شلوغی اورژانس‌ها و تعداد تخت‌های اضافی که داشتند به خصوص در بیمارستان شریعتی به شکلی نبود که مشکل جدی برای سیستم درمان ایجاد کند.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان ایام نوروز همین شرایط را داشته باشیم و گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، اگر با شلوغی بیمارستان‌ها مواجه شدیم؛ به ظرفیت تخت‌ها اضافه می‌کنیم که مردم معطل نشوند.

دکتر هاریکا بهترین مجله سلامت در ایران ,  وضعیت سه بیمارستان پایتخت در اولین روز سال نو – دکتر هاریکا

2024-03-20 14:57:34

دیدگاه ها غیرفعال است