سوالات متداول مینی لیفت شکم

سوالات متداول مینی لیفت شکم

هنگامی که به جراحی پلاستیک برای سفت کردن شکم خود فکر می کنید، احتمالاً انجام یک عمل جراحی زیبایی شکم به ذهن شما خطور می کند. این یک روش محبوب است، به ویژه برای زنانی که پوست شل دارند یا در خلاص شدن از شر چربی شکم مشکل دارند.

اگر از نظر بدنی در وضعیت مناسبی هستید و فقط مقدار کمی چربی یا پوست اضافی دارید، ممکن عمل تامی تاک کامل برای شما مناسب نباشد. در این حال عمل مینی تامی تاک یا همان مینی لیفت شکم یک گزینه مناسب برای شماست. در این مقاله قصد داریم تا به سوالات متداول شما پاسخ بدهیم.

مینی ابدومینوپلاستی، مینی تامی تاک چیست؟

مینی ابدومینوپلاستی، مینی تامی تاک، یک عمل جراحی پلاستیک است که برای برداشتن چربی و پوست اضافی در قسمت تحتانی شکم، زیر ناف، برای بازگرداندن شکل ظاهری شکم به حالت قبل و دستیابی به ظاهر زیبایی طبیعی انجام می‌شود.

مینی ابدومینوپلاستی، مینی تام تاک چه مزایایی دارد؟

مینی ابدومینوپلاستی، مینی تام تاک، به منظور کاهش سنگینی وزن و چربی زیر شکم  انجام می شود تا بتوانید لباس مورد نظر خود را بپوشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. به خصوص برای بازیابی فرم بدن خود پس از زایمان مناسب است. مینی لیفت شکم می‌تواند شکم صاف، بعد از بارداری، پس از زایمان یا کاهش وزن را به شما بازگرداند. مینی ابدومینوپلاستی نسبت به تامی تاک کامل کمتر تهاجمی است دارد و زمان بهبودی کوتاهی دارد. بهبود شکل بدن می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و شما را قادر می سازد تا به طور موثر برای حفظ وزن و فرم بدن خوب ورزش کنید.

 آیا من بیمار ایده آل برای جراحی مینی لیفت شکم هستم؟

اگر به دلیل شلی پوست و چربی اضافی در ناحیه پایین شکم خود که با رژیم غذایی و ورزش خوب کاهش نمی‌یابد، شرایط پزشکی جدی ندارید و اضافه وزن قابل توجهی ندارید، می‌خواهید شکل بدن خود را بهبود ببخشید، مینی ابدومینوپلاستی شکم به احتمال زیاد برای شما مناسب است.

آیا قبل از جراحی مینی لیفت شکم نیاز به کاهش وزن دارم؟

توصیه می کنیم قبل از انجام جراحی مینی لیفت شکم تا حد امکان به وزن ایده آل خود نزدیک شوید. مهم است که قبل از جراحی رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و وزن خود را کاهش دهید.

آیا مینی لیفت شکم نیاز به بیهوشی عمومی یا بستری شدن دارد؟

جراحی مینی لیفت شکم بیهوشی معمولا به بیهوشی عمومی نیاز دارد و سرپایی است یعنی شما در همان روز به خانه می روید.

امروزه لیفت شکم با دستگاه در بین مردم بسیار مرسوم است. شما میتوانید اطلاعات بیشتری را در این مورد به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.

مدت زمان انجام این عمل چقدر است؟

مینی لیفت شکم به طور معمول تقریباً 1 و نیم ساعت طول می کشد.

 اسکارهای بعد از مینی لیفت شکم به چه صورت است؟

متأسفانه انجام عمل مینی لیفت شکم بدون برش و درنتیجه بدون اسکار امکان پذیر نیست، اما جراحان تمام تلاش خود را می کنند تا جای اسکار به حداقل برسد و تا حد امکان نامحسوس باشد. هدف دستیابی به جای زخمی است که تا حد امکان کوتاه باشد و پس از بهبودی کامل به سختی قابل مشاهده باشد. وسعت اسکار با توجه به مقدار پوست اضافی که باید برداشته شود تعیین می شود.

آیا عضلات شکم در زمان مینی لیفت شکم من نیاز به سفت شدن دارند؟

کشش عضلات پایین شکم در دوران بارداری و همچنین با افزایش سن رخ می دهد. بنابراین در زمان انجام مینی ابدومینوپلاستی، در صورت لزوم، عضلات زیر شکم سفت می شوند.

آیا در زمان انجام عمل مینی لیفت شکم از درن استفاده می شود؟

ما معتقدیم که هر گونه خون یا مایع زیر پوست شکم منجر به التهاب و زخم می ‌شود و می‌تواند بهبودی را طولانی ‌تر کرده و کیفیت نتیجه عمل شما را کاهش دهد. بنابراین، در صورت لزوم، در زمان جراحی مینی شما، درن ‌ها قرار داده می‌ شود. این درن ها معمولا قبل از خروج از بیمارستان برداشته خواهند شد.

آیا مینی لیفت شکم من با هر روش دیگری قابل ترکیب است؟

بله به طور معمول، لیپوساکشن VASER، در زمان مینی ابدومینوپلاستی انجام می شود. مینی لیفت شکم را می توان با جراحی سینه مانند بالا لیفت سینه، ماستوپکسی یا جراحی ایمپلنت سینه نیز انجام داد. همه چیز به اهداف و شرایط فردی شما بستگی دارد.

مدت زمان بهبودی چقدر است؟

درد/ناراحتی خفیف تا متوسط برای 3 تا 5 روز انتظار می رود. بیماران می توانند پس از 3 روز به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردند، اما به مدت 6 هفته از ورزش/فعالیت شدید خودداری کنند. پوشیدن لباس فشاری در 3 هفته اول شبانه روز و 3 هفته دوم در روز ضروری خواهد بود. اکثر تورم ها طی 3 تا 4 هفته برطرف می شود، اما ممکن است تا 3 ماه طول بکشد تا به حالت عادی برگردد.

 

مینی لیفت شکم چه خطراتی دارد؟

در همه روش های جراحی، همیشه خطراتی در ارتباط با جراحی وجود دارد. با این حال، جراحی مینی لیفت شکم زمانی که توسط یک جراح پلاستیک / زیبایی کاملاً ماهر و آموزش دیده در بیمارستان ها با مراقبت های بالا انجام شود، یک روش ایمن است. خطرات رایج عبارتند از خونریزی (کمتر از 0.5٪)، عفونت (کمتر از 0.5٪) تأخیر در بهبود پوست و جمع آوری سروما (مایع زیر پوست). هر یک از این خطرات ممکن است به جراحی مجدد نیاز داشته باشد. سایر خطراتی که ممکن است رخ دهد عبارتند از: اسکار ضعیف – هیپرتروفیک یا کلوئید، لخته شدن خون  DVT و PE (0.5٪)، عدم تقارن، بی حسی پوست.

آیا بارداری آینده روی نتایج مینی تامی تاک تأثیر می گذارد؟

مینی لیفت شکم بر برنامه ریزی های شما برای بارداری آینده تاثیری نخواهد داشت و هیچ مشکلی در دوران بارداری یا بعد از آن ایجاد نخواهد کرد. باید توجه داشته باشید که بارداری باعث کشیدگی بیشتر شکم شما می‌شود و احتمالاً بعد از زایمان نیاز به جراحی مجدد داشته باشید.

یکی از مشکلات احتمالی بعد از لیفت ممکن است عوارض لیفت شکم باشد. اگر شما هم قصد انجام این عمل را دارید بهتر است در مورد راهکارهای جلوگیری از آن بیشتر بدانید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.

آیا نتایج عمل مینی لیفت شکم دائمی است؟

نتایج مینی لیفت شکم دائمی است مگر اینکه باردار شوید یا افزایش وزن زیادی داشته باشید که می تواند نتایج را تغییر دهد.

آیا عمل مینی لیفت شکم ارزش انجام دادن را دارد؟

مینی لیفت شکم یک روش جراحی است که میزان رضایت بیمار بسیار بالایی دارد. این عمل یک زخم کوچک از خود به جای می گذارد که می تواند به راحتی با لباس زیر شما پوشانده شود. روش مینی لیفت شکم همچنین باعث سفت شدن و بهبود ظاهر شکم شما می شود، به خصوص اگر از  افتادگی پوست در ناحیه شکم رنج می برید. در مجموع، ارزش آن را دارد که تمام جوانب عمل را در نظر گرفته باشید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

مدت زمان بهبودی چقدر خواهد بود؟

حدود 10-14 روز برای بهبودی نیاز دارید.

سخن پایانی

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری 14 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را  به آدرس drkambizizadpanah.net مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

 

→ خواندن مطلب قبلی

بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند/افزایش مراجعات در تعطیلات

خواندن مطلب بعدی ←

کاشت مژه آیا دارای مدل ها و رنگ های مختلف است؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *