بهترین کرم سوختگی پای نوزاد (ادرار سوختگی، عرق سوز)

کودکان از بدو تولد تا رسیدن به سنین یکی دو سالگی، دائما نیازمند توجه و مراقبت هستند. پوست نوزادان همواره حساسیت بسیار بالایی به عوامل مختلف مانند عرق و ادرار دارد و مشکلاتی مثل ادرار سوختگی و عرق‌ سوز شدن آن‌ها را در پی دارد. این مشکل اگر پیشگیری یا درمان نشود می‌تواند منجر به مشکلات همیشگی و دائمی شود. برای رفع این مشکل، کرم سوختگی نوزاد بهترین گزینه محسوب می‌شود. در این مطلب بهترین کرم‌های سوختگی پای نوزادان را معرفی خواهیم کرد.

سوختگی پای نوزادان و راه‌حل مشکل آن

همان‌طور که گفته شد، یکی از چالش‌های اصلی والدین، سوختگی پوست کودک دلبندشان توسط عواملی مثل ادرار یا عرق است. در این سنین، پوست نوزاد به عوامل تحریک‌کننده بسیار حساس بوده و این عوامل، اغلب اوقات سوختگی پوست را به‌همراه دارند. برای جلوگیری از مشکلات سوختگی، باید درکنار تعویض پوشک به‌صورت منظم، از کرم‌های مراقبتی نوزاد نیز استفاده کرد. در ادامه بهترین کرم‌های مناسب برای این مشکل معرفی خواهند شد.

کرم سوختگی بیبی کوکول (BABYCOCOLE)

کرم سوختگی نوزاد بیبی کوکول را می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین کرم‌های موجود در این زمینه دانست. این محصول تولید ایتالیا بوده و حجم ۷۵ میلی‌لیتری آن برای چندین و چند بار استفاده کافی خواهد بود. این کرم علاوه‌بر کاربرد به‌عنوان کرم عرق سوز نوزاد، قابلیت استفاده به‌عنوان یک کرم مراقبتی نوزاد را نیز دارد.

از ویژگی‌های بارز این محصول، ضد حساسیت ‌بودن و ضد آلرژی ‌بودن آن است. همچنین برای جلوگیری و کاهش التهاب و خارش در ناحیه تعویض پوشک کودک نیز کاملاً مناسب است. وجود زینک اکساید درکنار تخم کتان و روغن بابونه، تضمین‌کننده نرمی و لطافت پوست کودک است. در این کرم سوختگی نوزاد، هیچ‌گونه مواد نگهدارنده، مواد الکلی، عطر و یا رنگ استفاده نشده است.

کرم سوختگی 3کاره موستلا (MUSTELA)

برند فرانسوی موستلا، در حوزه محصولات مربوط به ادرار سوختگی و عرق سوز نوزادان فعالیت زیادی دارد. کرم سوختگی ۳کاره این شرکت یک محصول عالی برای محافظت و پیشگیری از سوختگی پوست نوزادان است که کاملا بر پایه مواد گیاهی تولید شده است و برای استفاده در نواحی تماس پوست با پوشک کاملا مناسب است.

از مزیت‌های این کرم باید به تلاش آن برای جلوگیری از تحریکات پوستی، مشکلات سوزش، قرمزی و التهاب پوست اشاره کرد که البته درصورت بروز این مشکلات، گزینه مناسبی برای رفع آن‌ها خواهد بود. این کرم سوختگی نوزاد همچنین برای جلوگیری از رشد میکروب‌ها، کنترل حساسیت‌ها و رفع آلرژی نیز کارایی دارد.

این محصول حاوی عصاره آووکادو، ویتامین E و B5 و اکسید روی است. در تولید آن از الکل و پارابن استفاده نشده و رایحه‌ای خوشبو نیز دارد. این محصول در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتری در دسترس قرار گرفته است.

کرم سوختگی چیکو (CHICCO)

چیکو نیز یکی دیگر از شرکت‌های ایتالیایی فعال درزمینه محصولات مراقبتی نوزادان است. کرم سوختگی چیکو در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر، پاسخگوی نیازهای طولانی‌مدت مادران عزیز است که از لحظه تولد، قابلیت استفاده دارد. ویژگی و کارایی اصلی این کرم سوختگی نوزاد، پیشگیری و درمان ادرار سوختگی کودکان و نوزادان است.

فرمولاسیون پیشرفته این کرم، ویژگی‌های مهمی مثل ضد آلرژی و ضد حساسیت ‌بودن را درکنار کاهش و جلوگیری از خارش یا التهاب پوست نوزادان ارائه می‌دهد. این محصول حاوی روغن زیتون با ۸۴ درصد منشأ گیاهی و ۱۵ درصد زینک اکساید است که برای نرمی و لطافت پوست نیز کاملاً مفید و پاسخگو خواهد بود. این محصول همچنین بدون الکل، عطر، رنگ یا هر نوع مواد نگه‌دارنده دیگر است.

کرم پیشگیری از سوختگی دکتر براونز (Dr BROWN’S)

کرم پیشگیری از سوختگی دکتر براونز، محصول آمریکا بوده و در حجم ۹۰ میلی‌لیتر عرضه شده است. همچنین این کرم سوختگی نوزاد، بر پایه مواد گیاهی و کاملا طبیعی تولیده شده و مورد تأیید متخصصان و پزشکان این حوزه قرار گرفته است. مواد موجود در فرمولاسیون خاص این محصول باعث جلوگیری از التهاب، حساسیت و سوختگی پای نوزاد به‌خاطر عرق سوختگی هنگام تعویض پوشک خواهد شد.

همچنین درصورت بروز سوختگی نیز گزینه‌ای مناسب برای کاهش اثرات التهابی آن است. این محصول دارای اثری آرام‌بخش و مرطوب‌کننده است و مواد مضری مانند پارابن، سولفات، فتالات و عطر نیز در آن استفاده نشده است. کرم دکتر براونز کاملاً با پوست کودکان و نوزادان سازگار است و مشکلات رایج پوستی را نیز با این کرم سوختگی نوزاد می‌توان برطرف کرد.

آشنایی با فروشگاه نیکی نی نی؛ مرجع تخصصی وسایل کودکان

کودکان همواره نیازهای خاص و ضروری خود را دارند و والدین نیز همواره در تلاش هستند تا این نیازها را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند. فروشگاه نی‌نی نیکی را می‌توان مرجعی تخصصی در حوزه کودکان دانست که به ارائه انواع وسایل بازی و سرگرمی، وسایل مراقبتی، ابزارهای یادگیری و آموزش و ده‌ها دسته مختلف از محصولات مرتبط پرداخته است.

نیکی نی نی متعهد به ارائه طیف کاملی از محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب است تا بتواند مرجع خوبی برای پاسخگویی به خواسته والدین عزیز ایرانی باشد. دیگر محصولات مهم ارائه‌شده در این فروشگاه شامل وسایل مراقبتی مثل کرم سوختگی نوزاد، وسایل گردش و سفر، وسایل خواب کودک، مواد شوینده و بهداشتی، انواع غذا و وسایل غذاخوری کودکان و وسایل حمام و شستشوی آن‌هاست.

سخن نهایی

پوست نوزادان از بدو تولد، بسیار حساس است و نسبت ‌به عوامل مختلف، خیلی زود دچار تحریک و قرمزی می‌شود. عمده دلایل این مشکل به‌خاطر ادرار یا عرق است که لازم است والدین نسبت ‌به پیش‌ گرفتن برنامه‌های مراقبتی و استفاده از کرم عرق سوز نوزادان اقدام کنند. بهترین محصول برای حل این مشکل را باید کرم‌های سوختگی نوزادان دانست که اغلب عاری از مواد شیمیایی سنگین و حساس هستند و درمقابل، با مواد ویتامینی، نرم‌کننده و لطافت‌دهنده عرضه شده‌اند.

در خرید یک کرم سوختگی نوزاد، باید مطابق نظر پزشک عمل کنید و از محصولاتی استفاده کنید که کمترین میزان ممکن از مواد شیمیایی را درخود جای داده باشند. موارد معرفی‌شده در این مطلب، همگی از چنین ویژگی‌هایی بهره‌مند هستند و هم برای پیشگیری و هم برای درمان، گزینه قابل اتکایی محسوب می‌شوند. یکی دیگر از نکات مهمی که باید رعایت شود، تناسب استفاده از محصولات با نوع پوست کودک و وضعیت فعلی آن است.

→ خواندن مطلب قبلی

جایگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایران در اهدای عضو از مرگ قلبی

خواندن مطلب بعدی ←

همه زنان بعد از ۴۰ سالگی به ماموگرافی نیاز دارند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *