۵۴۰۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند

1
Dbb5dbb4dbb0dbb0dbb0 d986d981d8b1 d8a8d987 d8a8db8cd985d8a7d8b1d8b3d8aad8a7d986d987d8a7db8c d8aed988d8b2d8b3d8aad8a7d986 d985d8b1 6601b40e84b54

۵۴۰۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند

به گزارش دکتر هاریکا در اخبار بیماری ها و درمان محتوای ۵۴۰۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند به گزارش خبرنگار هاریکا، میثم معزی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در چهار روز ابتدایی از سال جدید و ایام نوروز شاهد مراجعه بیش از ۵۴ هزار نفر از هموطنان‌مان به بیمارستان‌های خوزستان بودیم که با تلاش و همت همکاران پر تلاش درمان، در اسرع وقت و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه خدمات انجام شد.
وی اضافه کرد: از این میزان مراجعه‌های یادشده نیز ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بستری شده‌اند که با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده بین همه واحدهای ارائه دهنده خدمات درمانی در خصوص تخت‌های لازم برای بستری بیماران چالش خاصی نداشته‌ایم و تاکنون گزارشی در خصوص کمبود تخت دریافت نکرده‌ایم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی تا پایان این طرح، کارشناسان به صورت گروه‌های ویژه برای بازدید از مراکز درمانی و پایش نحوه ارائه دهی خدمات درمانی فعالیت خواهند داشت.

دکتر هاریکا بهترین مجله سلامت در ایران ,  ۵۴۰۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند – دکتر هاریکا

2024-03-25 21:57:42

دیدگاه ها غیرفعال است