تاکید معاون وزیر بر حضور پزشک متخصص در بیمارستان ها

3
D8aad8a7daa9db8cd8af d985d8b9d8a7d988d986 d988d8b2db8cd8b1 d8a8d8b1 d8add8b6d988d8b1 d9bed8b2d8b4daa9 d985d8aad8aed8b5d8b5 d8afd8b1 d8a8 642eae7127982

تاکید معاون وزیر بر حضور پزشک متخصص در بیمارستان ها

به گزارش دکتر هاریکا در اخبار بیماری ها و درمان محتوای تاکید معاون وزیر بر حضور پزشک متخصص در بیمارستان ها به گزارش خبر هاریکا، سعید کریمی، در بازدید از بیمارستان شریعتی، گفت: نظارت بر فعالیت بیمارستان‌ها به خصوص در ایام تعطیل جزو وظایف معاونت درمان است. این بازدیدها در ایام غیر تعطیل سال توسط تیم معاونت درمان صورت می‌گیرد و در تعطیلات نیز وظیفه خودم دانستم که به بیمارستان‌ها مراجعه کنم.
وی، بیمارستان شریعتی را یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های دانشگاهی کشور دانست و افزود: این مرکز بخش‌های ویژه گوارش، خون و…، دارد که مراجعه کنندگان بسیاری از اقصی نقاط کشور به آن مراجعه می‌کنند.
کریمی، روند فعالیت بیمارستان شریعتی و حضور اساتید در این مرکز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برخلاف فضاسازی که بعضاً نسبت به حضور متخصصان در تعطیلات وجود دارد، تا جایی که از مراکز دانشگاهی و دولتی بازدید کردم، اساتید حضور دارند و بیماران را ویزیت می‌کنند.
معاون درمان وزارت بهداشت، با تاکید بر ادامه خدمت رسانی بیمارستان‌ها در تعطیلات گفت: امیدوارم در این ایام که ممکن است پذیرش بیمار در بخش خصوصی کمتر باشد، با کار مضاعف همکاران در بخش‌های دولتی، خدمت رسانی به مردم به طور مستمر ادامه یابد.
کریمی در ادامه بازدیدهای نوروزی، به بیمارستان امام حسین (ع) رفت و از بخش‌های ویژه، اورژانس تحت نظر، اورژانس تروما و تریاژ بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.
معاون درمان وزارت بهداشت، در این بازدید بر تلاش مجموعه درمان در ارائه بهترین خدمات ممکن به مراجعان و بیماران تاکید کرد.
حضور متخصصان، پزشکان مقیم و کادر درمانی و نحوه خدمات رسانی در بخش‌های ویژه و فعال بیمارستانی از اولویت‌های مهم معاون وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) بود.

دکتر هاریکا بهترین مجله سلامت در ایران ,  تاکید معاون وزیر بر حضور پزشک متخصص در بیمارستان ها – دکتر هاریکا

2023-04-06 16:05:12

دیدگاه ها غیرفعال است