دستگاه سونوگرافی بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت

دستگاه سونوگرافی بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت

به گزارش دکتر هاریکا دستگاه سونوگرافی بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت , به گزارش خبرنگار دکتر هاریکا، دکتر داوود شلیل احمدی یکشنبه شب در گفتگویی با صدا و سیما در خصوص سرقت تجهیزات بیمارستانی اظهار کرد: پنجشنبه ۶ بهمن ماه امسال متوجه شدیم که یک دستگاه سونوگرافی پرتابل و یک دستگاه پی سی شوک از بیمارستان گلستان اهواز سرقت شده است.
وی افزود: سارقان با شکستن در و ورود به محل وجود این دستگاه‌ها، نسبت به سرقت اقدام کرده بودند.
شلیل احمدی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از سرقت، با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته شد و مأموران نیروی انتظامی از محل سرقت صورتجلسه‌ای تهیه کردند، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و به مقام‌های قضائی اطلاع رسانی شد.
رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: با وجود سرقت دستگاه‌های سونوگرافی پرتابل و پی سی شوک، مشکلی وجود ندارد و ارائه خدمات درمانی به بیماران متوقف نشده است.
شلیل احمدی از سیاه نمایی و بزرگ نمایی‌های برخی رسانه‌ها که دغدغه درمان بیماران را ندارند و اهداف دیگری دنبال می‌کند، انتقاد و اضافه کرد: برای جلوگیری از وقوع سرقت باید همه دستگاه‌های متولی تلاش کردند و در صورت رخداد، باید کارهای لازم برای برخورد با سارقان صورت گیرد.
وی به انتشار شایعه‌هایی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر ارزش پنج میلیارد تومانی دستگاه‌های سرقت شده اشاره کرد و گفت: دستگاه سونوگرافی که تقریباً به اندازه لپ تاپ است، حدود یک میلیارد تومان و دستگاه پی سی شوک نیز حدود ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارند.
شلیل احمدی افزود: اگرچه مبلغ بالایی است، ولی انتشار قیمت‌های غیرواقعی و چند برابر ارزش واقعی دستگاه‌ها، باعث ایجاد ناامیدی در مردم و القای ایجاد اختلال در ارائه خدمات به بیماران می‌شود؛ بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود اطلاعات دقیق وقایع را اطلاع رسانی کنند تا موجب تشویق در اذهان عمومی نشوند.


دستگاه سونوگرافی بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت2023-01-30 20:36:10

→ خواندن مطلب قبلی

کدام افزودنی های غذایی مجاز هستند

خواندن مطلب بعدی ←

۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *