با هیرویت از شر ریزش مو خلاص شو!

با هیرویت از شر ریزش مو خلاص شو!

اگر بعد از هربار شانه کردنِ موهایتان، با حجم عظیمی از مو روی دندانه‌های شانه مواجه می‌شوید، باید به فکر درمان ریزش موی خود باشید، البته بهتراست بدانید که ریزش مو اگر پنجاه تا صد تار در روز باشد، کاملا طبیعی است؛ چراکه در شرایط عادی موهای ریخته شده با موی جدید جایگزین می‌شود. اما گاهی ممکن است این اتفاق نیفتد ویا میزان ریزش مو نسبت به قبل زیادتر شده باشد. پس بایستی به‌دقت، روند رویش و ریزش موها را پیگیری کنید و درصورت نیاز درمان را آغاز کنید. در این مقاله از دارونت در نظر داریم به بررسی پدیده ریزش مو، عوامل تاثیرگذار در ریزش مو و ارائه راهکار تضمینی برای درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بپردازیم، در ادامه همراه ما بمانید:

ریزش مو چیست؟

ریزش مو یک وضعیت رایج است که در آن موها از پوست سر یا دیگر نواحی بدن می‌ریزد. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله عوامل ژنتیکی، تغییرات هورمونی، استرس و تغذیه نامناسب. از این بین الگوی ریزش موی ارثی شایع‌ترین علت ریزش مو است، که در مردان به صورت طاسی در ناحیه جلوی سر و در زنان به صورت نازک شدن موها بروز می‌کند. ریزش مو می‌تواند به صورت ناگهانی یا تدریجی رخ دهد و ممکن است موقتی یا دائمی باشد. در هر حالت نیاز است به میزان ریزش مو در طول روز و حجم موهای خود دقت کنید تا از عوارض ناشی از ریزش غیرطبیعی جلوگیری کنید.

مطمئناً امکان اینکه شما هر روز موهای ریخته شده خود را بشمارید و از این طریق بفهمید که دچار ریزش موی غیرطبیعی هستید یا نه، وجود ندارد. پس راه تشخیص ریزش مو چیست؟ در صورت مشاهده چه نشانه‌هایی باید به فکر درماین ریزش مو باشیم؟

نشانه‌های ریزش مو

همانطور که گفته شد شمارش تعداد موهایی که در یک روز از ریشه سر جدا می‌شوند، عملی نیست. بنابراین باید راهی برای تشخیص ریزش مو وجود داشته باشد. تشخیص این نشانه‌ها مستلزم دقت شما به موهایتان در یک بازه‌ی زمانی دارد. از راه‌های تشخیص ریزش غیرطبیعی می‌توان به کم پشت شدن موها، نازک شدن تار مو، عریض شدن خطوط روی سر و وجود لکه‌های کچلی روی سر اشاره کرد. اینجاست که می‌توان گفت: ریزش طبیعی موها به اختلال ریزش جدی مو تبدیل شده است و باید به فکر درمان بود.

برای رفع این مشکل، اقدامات زیادی می‌توان انجام داد از جمله، کاشت مو، مزوتراپی، اکستنشن و …. که گاهی نتیجه آن‌ها نامشخص بوده و با هزینه‌ی بالا همراه است. اگر بدنبال یک راه با صرفه و مطمئن برای درمان ریزش موی خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قرص هرویت است. در ادامه همراه دارونت باشید تا به بررسی خواص کم‌نظیر این مکمل غذایی بپردازیم:

هیرویت و معجزه درمان ریزش مو

قرص hair vit از دسته‌ی ویتامین‌ها می‌باشد که یک مکمل رایج برای جلوگیری از ریزش مو است افرادی که به دنبال بهبود سلامت و ظاهر موهای خود هستند این قرص را مصرف می‌کنند.

مصرف مکمل هیرویت می‌تواند از طریق تقویت تغذیه‌ای، افزایش جریان خون، تنظیم تولید چربی و کاهش التهاب به کنترل ریزش مو کمک کند.

کپسول هیرویت، یک بسته حاوی ۳۰ عدد کپسول، به عنوان یک مکمل مفید، مناسب برای هر دو جنس (افراد بالای 16 سال)، حاوی ویتامین‌ها و اسیدآمینه‌های ضروری است که به سلامت و مقاومت مو، ابرو، ناخن و ریش‌های آقایان کمک می‌کند.

 جالب است بدانید که بسیاری از آقایان از جادوی هیرویت در رشد مو جهت افزایش رشد ریش یا حتی پیشگیری از کم پشتی یا ریزش آن استفاده می کنند.

 

فوائد مصرف قرص هیرویت

  • ضخیم‌شدن مو و افزایش درخشندگی آن
  • جلوگیری از ریزش مو بر اثر استرس و اضطراب و استفاده از لوازم حرارتی
  • بهبود رشد مو، ترمیم مو و جلوگیری از دوشاخه‌شدن انتهای مو
  • محافظت از پوست و موی سر در برابر انواع آلاینده‌ها
  • تقویت کردن فولیکول های مو.
  • جوان سازی وزیبایی پوست.
  • کمک کردن به درمان زخم ها.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.

 جادوی هیرویت در رشد مو

کپسول هیرویت از جمله محصولاتی است که علاوه بر درمان ریزش مو، تمامی ترکیبات غذایی لازم برای رشد موها را نیز دارد. بنابراین استفاده از آن می‌ تواند به افرادی که دچار ریزش موی شدید هستند کمک کند. در ادامه به بررسی فوائد این مکمل معجزه‌آسا در رشد مو خواهیم پرداخت:

مصرف هیرویت بعد از کاشت مو

هیرویت حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند بیوتین، روی و ویتامین‌های B است که می‌توانند به تقویت فولیکول‌های مو بعد از کاشت کمک کرده و از ریزش مجدد موها جلوگیری کند.

همچنین مصرف قرص هیرویت بعد از کاشت مو می‌تواند به بهبود و تسریع روند ترمیم و رشد موهای جدید کمک کند. با این حال، همیشه بهتر است که مصرف هر گونه مکمل غذایی را با پزشک خود مشورت کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که نتایج ممکن است بسته به عوامل فردی مانند ژنتیک و سلامت کلی متفاوت باشد. همیشه بهتر است قبل از افزودن هر گونه مکملی به برنامه روزانه خود با یک متخصص مشورت کنید.

تاثیر قرص هیرویت در سفیدی مو

مصرف مکمل هیرویت به طور مستقیم در درمان سفیدی مو تأثیر ندارد. سفیدی مو به طور عمده به دلایل ژنتیکی و پیری طبیعی مرتبط است و زمانی رخ می‌دهد که سلول‌های ملانوسیت که رنگدانه ملانین تولید می‌کنند، کاهش می‌یابند یا عملکردشان را از دست می‌دهند. اما نتایج تحقیقات نشان داده است که ویتامین B6 به همراه پارا آمینو بنزوئیک اسید (PABA) و اسید پانتوتنیک (از خانواده ویتامین‌های B کمپلکس) که در قرص هیرویت موجود هستند، می‌توانند سفیدی مو را کاهش دهند. که نیازمند بررسی بیشتر است.

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

قرص هیرویت به طور تخصصی برای درمان مشکلات مو و در درجه دوم برای کمک به سلامتی پوست فرموله شده است. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت به دلیل انواع ترکیبات مغذی موجود مانند زینک است، زینک که از مهم‌ترین ترکیبات موثر در سلامت پوست می‌باشد، یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده هیرویت نیز به شمار می‌آید.

آیا قرص hair vit چاق کننده است؟

 آیا قرص هیرویت باعث چاقی می شود؟ آیا قرص هیرویت باعث کاهش وزن می شود؟ آیا کپسول هیرویت برای چاقی صورت مناسب است؟ برای پاسخ به این سوالات باید خواص ویتامین‌های موجود در مکمل هیرویت بررسی شود.

می‌توان چنین گفت که قرص hair vit با وجود ویتامین هایی که دارد، می تواند باعث افزایش اشتها و در نتیجه افزایش وزن شود، اما این چاقی به‌قدری نیست که باعث نگرانی شود. و برای افرادی که از رژیم غذایی مناسب بهره گرفته‌اند و تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن را تأمین کرده‌اند، مصرف این دارو دچار افزایش اشتها و به دنبال آن افزایش وزن نخواهند شد.

مصرف مکمل هیرویت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • افرادی که کمبود مواد مغذی مانند آهن یا بیوتین دارند، ممکن است پس از مصرف قرص های موی هرویت، بهبودی در سلامت موهای خود مشاهده کنند.
  • کسانی که به دلیل تغییرات هورمونی مانند یائسگی دچار لاغری یا ریزش می‌شوند نیز ممکن است با مصرف مکمل‌های ویتامین تسکین پیدا کنند.
  • افرادی که اغلب موهای خود را با ابزارهای حرارتی یا رنگ های شیمیایی حالت و رنگ دهی می‌کنند، ممکن است از مصرف این ویتامین ها سود ببرند.

 

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

برای بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال، توصیه می‌شود که روزانه یک عدد کپسول هیرویت را همراه با صبحانه مصرف کنند.

چقدر طول می‌کشد تا نتایح مصرف مکمل هرویت را ببینیم؟

اگر برای تقویت رشد موی خود از قرص های هرویت استفاده می‌کنید، طبیعی است که برای شما سوال باشد که چقدر طول می‌کشد تا نتایج را ببینید. می‌توان چنین گفت که باتوجه به اینکه مکانیسم بدن افراد بایکدیگر متفاوت است پس هیچ پاسخی یکسانی برای همه افراد وجود ندارد. اما برای نتیجه‌گیری بهتر از مصرف مکمل هیرویت، لازم است یک دوره 3 ماهه را در نظر بگیرید.

سوالات متداول

  1.  آیا کپسول هیرویت هورمونی است؟  خیر، اما می‌تواند در درمان مشکلات هورمونی که بر رشد و سلامت مو تأثیر می‌گذارد، کمک نماید.
  2.  آیا قرص هیرویت هلث اید رنگ ادرار را تغییر می دهد؟  تغییر رنگ نئون ادرار نشان‌دهنده ویتامین B2 اضافی است که بی‌خطر است..
  3. آیا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود؟ کپسول هیر ویت هلث اید به طور طبیعی به افزایش ضخامت و سلامت مو کمک می‌کند.
  4. آیا قرص هیرویت باعث جوش صورت می شود؟ خیر، یکی از عوامل بهبودی و درمان جوش و آکنه صورت زینک می‌باشد، که در قرص hair vit به میزان کافی وجود دارد.
  5. آیا نوجوانان می توانند قرص هیرویت مصرف کنند؟بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال می‌توانند مصرف نمایند.

خرید مکمل معجزه آسای درمان ریزش مو: هیرویت

خوشبختانه خرید قرص هیرویت منوط به نسخه پزشک نیست و به راحتی می‌توان آن را از داروخانه تهیه کرد. اما پیشنهاد ما به شما، خرید از داروخانه اینترنتی معتبر است، چراکه می‌توانید مکمل‌های دارویی خود را با قیمت پایین‌تر و به آسانی تهیه کرده و در زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. داروخانه اینترنتی دارونت یک مرجع رسمی و معتبر برای خرید انواع مکمل غذایی، مفتخر است که توانسته رضایت صددرصدی کاربرانش در فضای مجازی بدست آورد.

 

→ خواندن مطلب قبلی

برنامه‌های وزارت بهداشت در حفاظت مالی از بیماران

خواندن مطلب بعدی ←

راهنمای جامع قاعدگی (عادت ماهانه):چرا خانم‌ها پریود می شوند؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *