آیا امکان عمل بینی با داشتن فیلر بینی هست یا خیر ؟

آیا امکان عمل بینی با داشتن فیلر بینی هست یا خیر ؟

فیلر بینی یکی از انواع روش‌های غیرجراحی است که افراد به‌منظور زیبایی بینی‌شان انجام می‌دهند. فیلر‌ها نسبت به عمل جراحی مزیت‌هایی دارند؛ مثلا هیچ نیازی به بیهوشی برای آن‌ها نیست و بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید نتیجه را روی صورتتان ببینید و سپس به زندگی عادی‌تان بدون گذراندن دوره نقاهت برگردید. با وجود مزیت‌های فوق‌العاده این روش، اکنون این سؤال پیش می‌آید که آیا با وجود فیلر، امکان انجام جراحی بینی زیبایی وجود دارد یا خیر؟

فیلر بینی چیست؟

بسیاری از ما از بینی خود مشکلات زیادی می‌گیریم؛ این روز‌ها راه‌حل‌های مختلفی برای ازبین‌بردن این مشکلات توسط پزشک‌های حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود که یکی از آن‌ها فیلر بینی است. فیلر‌ها نوعی پر‌کننده پوستی هستند که برخلاف تصور بسیاری از مردم، به‌هیچ‌عنوان بینی‌تان را بزرگ‌تر نشان نمی‌دهند و گاهی حتی باعث کوچکتر به‌نظررسیدن آن می‌شوند.

به‌واسطه فیلر‌ها می‌توانید برآمدگی روی بینی‌تان را از بین ببرید و آن را باریک‌تر نشان دهید. در این روش پزشک متخصص اسید هیالورونیک را در نقاط استراتژیک بینی‌تان تزریق می‌کند و ظاهری ساده و خاص به بینی بدون عمل جراحی هدیه می‌دهد. در این روش سوراخ بینی نیز کوچک‌تر می‌شود.

نحوه انجام فیلر بینی

برای پاسخ به این سؤال که آیا امکان انجام جراحی بینی زیبایی همزمان با فیلر وجود دارد یا خیر، ابتدا گریزی به‌ نحوه انجام فیلر بینی نیز می‌زنیم. دکتر ابتدا باید ارتباط مابین چانه‌ها، گونه‌ها، بینی و لب را بررسی کند و در صورت نیاز با بازسازی لب یا چانه زمینه انجام تزریق را فراهم سازد.

در این روش ابتدا بیمار به‌حالت هایپراکستنشن (110 تا 120 درجه) قرار می‌گیرد و پزشک در صورت نیاز بی‌حسی منطقه‌ای به ناحیه صورت او تزریق می‌کند.

اکنون پزشک موادی ژل‌مانند به نام اسید هیالورونیک را به ناحیه‌های موردنظر تزریق می‌کند؛ پس از تزریق، شکل و فرم دلخواه روی بینی به‌وجود می‌آید.

تفاوت فیلر با جراحی بینی

فیلر در واقع یک روش ساده است که به‌واسطه تزریق ژل‌های مخصوص به نواحی موردنظر، شما را به نتیجه دلخواه‌تان می‌رساند. در این روش عملا هیچ نیازی به بیهوشی نیست و تمام مراحل در هوشیاری کامل مراجع توسط پزشک طی می‌شود. در فیلر هیچ احساس دردی نیز نخواهید داشت و تمام مراحل آن حدود 10 دقیقه به طول می‌انجامد و سپس کار به‌پایان می‌رسد.

عوارض جانبی فیلر نیز بسیار اندک است و بیمار درگیر مشکل خاصی بعد از تزریق نمی‌شود. در این روش به‌سادگی و درسریع‌ترین زمان می‌توانید در 2 طرف بینی‌تان تقارن به‌وجود بیاورید و نوک بینی‌تان را برجسته کنید. همچنین در این روش امکان بازگرداندن بینی به‌حالت اولیه در صورت عدم رضایت را دارید و می‌توانید حتی روی آن به‌عنوان یک روش آزمایشی حساب باز کنید تا متوجه شوید بینی‌تان بعد از عمل چگونه می‌شود.

فیلر دائمی نیست و معمولا بعد از گذشت چند ماه 12 تا 18 ماه بینی به فرم اولیه خود برمی‌گردد.

اما در عمل جراحی داستان فرق می‌کند؛ شما بعد از عمل دوره نقاهت طولانی دارید و درصورتی‌که از نتیجه رضایتی نداشتید، دیگر امکان بازگرداندن بینی به مراحل اولیه وجود ندارد. عوارض جانبی این کار نیز کم نیست و احتمال بروز مشکلات عدیدی در بینی‌تان وجود خواهد داشت.

زمان عمل جراحی بینی نسبتا طولانی است و مثل فیلر خیلی زود انجام نمی‌شود. البته عمل جراحی بینی زیبایی نتیجه‌ای ماندگار دارد و با این روش تا آخر عمر از داشتن بینی زیبا بهره‌مند می‌شوید.

فیلر یا جراحی بینی؟

فیلر یا جراحی بینی، کدام یک را انتخاب کنم؟ این سؤالی است که شاید ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کند. شما باید ابتدا خواسته‌تان را مشخص کنید؛ در صورتی که نمی‌خواهید درگیر مشکلاتی مثل درد، دوره نقاهت و … شوید، فیلر بینی بهترین گزینه است. همچنین اگر حوصله مراجعه مداوم به پزشک‌های عمل زیبایی بینی برای تمدید فیلر بینی‌تان را ندارید، می‌توانید عمل جراحی بینی را انجام دهید.

فیلر هزینه‌بر است و هر سال باید هزینه‌ای بابت تمدید آن بپردازید. در صورتی که با یک‌بار انجام عمل جراحی بینی زیبایی مناسب، دیگر نیازی به تمدید آن نخواهید داشت. همچنین اگر بینی‌تان مشکلات زیادی ندارد، پیشنهاد می‌دهیم به‌جای اینکه درگیر پروسه زمان‌بر عمل جراحی بینی شوید، فیلر را انتخاب کنید.

در عمل زیبایی بینی، شما باید هزینه نسبتا زیادی برای جراحی بپردازید؛ در صورتی که با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم‌تر امکان انجام فیلر را خواهید داشت.

اکنون می‌خواهیم به سؤال اصلی پاسخ دهیم؛ اگر فیلر بینی دارید، پیشنهاد می‌دهیم ابتدا بگذارید تا دوره 12 تا 18 ماهه آن سپری شود و سپس عمل جراحی‌تان را انجام دهد. شما برای فیلر هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید؛ بنابراین در صورت عمل بینی این هزینه هیچ می‌شود. پس برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ابتدا بگذارید آثار فیلر از روی بینی‌تان از بین برود و سپس با تحقیق و پرس‌و‌جو از پزشک‌های متخصص جراحی بینی زیبایی را انجام دهید.

پزشک مناسب برای فیلر یا جراحی بینی

برای فیلر یا جراحی بینی زیبایی می‌توانید به مطب دکتر لیلا ملکی مراجعه کنید. ایشان در زمینه انجام عمل‌های زیبایی به‌خصوص جراحی انواع بینی‌ها از جمله بینی گوشتی یا استخوانی به‌صورت طبیعی یا فانتزی مهارت کافی دارند. دکتر لیلا ملکی با سال‌ها علم‌اندوزی و تجربه در این زمینه می‌توانند به‌عنوان بهترین جراح بینی عمل‌های جراحی ترمیمی نیز انجام دهند تا مشکلات و نواقص صورت مراجع‌های خود را به‌طور کامل از بین ببرند.

اگر به‌دنبال یک پزشک حاذق و کاربلد برای دریافت مشاوره هستید، می‌توانید روی دکتر لیلا ملکی حساب باز کنید. در وب‌سایت ایشان تمام اطلاعات و نکته‌های لازم درباره خدمات مختلفشان بیان شده است. برای همین پیشنهاد می‌دهیم به وب‌سایت مربوطه بروید و اطلاعات تکمیلی در این زمینه را بخوانید (جراح بینی)(بهترین جراح بینی خانم). در صورت نیاز حتی امکان تماس تلفنی با مشاورهای زیبایی این سایت را نیز دارید.

→ خواندن مطلب قبلی

شامپو بدن چیست و انواع آن؟

خواندن مطلب بعدی ←

کاهش سلولیت با اسلیو معده: جایگزینی مناسب برای لیپوساکشن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *